> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Gomorron!

Kommentarer (4)

2009-04-02 @ 06:31:14


Har sovit som en stock! Ville absolut inte går upp, nu när klockan ringde. Tittar man ut mot bilen så ser man att det frusit på rutorna! Det var ju ca 10 + i går och så sjunker det så mycket under natten. Nåja, det är ju april så det är väl lite si och så med vädret. Men dom stackars små penséerna, hur går det får dom? Vänta... ska kolla termometern...........
...faktiskt bara -1!

Det är svårt att klä sej nu. I går hämtade jag ut ett par vita sneakers till dottern och en mörkblå kofta till mej från H&M. Det var jättefina saker!

Mörkblå kofta

 Vita sneakers (varför skriver jag "vita sneakers"? Det ser ju alla, att dom är vita!?)

Nästa vecka är det påsklov för ungarna. Jag tänkte faktiskt ta 2 semesterdagar och umgås med barnen lite. Det ska bli väldigt skönt och kul att hitta på något med dom. Bella har varit här hos mej i 3 dagar nu. Det är otroligt skönt att ha någon av ungarna i min närhet.

I dag jobbar jag till 17.30. Sedan är det dags att åka hem och titta på Ghost Whisperer. Det kan man bara inte missa!

Nehe, nu ska jag göra mej i ordning och kaffet är snart slut så...
So long ping pong!

Kommentarer

Postat av: ella

ja på morgonen rätt kallt sen varmt,man vet ju ej va man ska ha på sig alls.fast rätt skönt hos mej idag dock ingen sol.

ha en bra dag=)

2009-04-02 @ 08:37:53
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

ja jobba ute i solen skulle ej vara helt fel=)ska snart till syster å ta ut mammas hund hon ärvde.han e så lat hihi men rätt gammal.ska tvinga ut han lite;)

2009-04-02 @ 10:01:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

ja jag tänkte ta hunden när mamma dog men har ju mina missar;)men tur hon bor nära syrran så kan ja ta ut han .får ja lite luft å träna på min panikångest ju=)

ha d så fint nu ska ja trippa iväg=)

2009-04-02 @ 10:32:13
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Johanna

Hej på dig med!

Tack detsamma!

Ja, det är himla kul med bebis på gång. Det är spännande saker som händer varje dag nu med magen men mest av allt så längtar man tills hon kommer ut! :)

Visst är det kul att kunna gå tillbaka och läsa äldre inlägg! Och precis som du sa, genom bloggen träffar men på många intressanta och trevliga vänner. :)

Hoppas att ni har lika fint väder hos er som vi har och att du får en toppentorsdag!

2009-04-02 @ 12:45:35
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback