> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndag

Kommentarer (0)

2009-04-19 @ 10:55:27

Vi hade en jättetrevlig kväll hos syrran och hennes sambo. Vi fick jättegod paj, sallad, bröd, vin/öl/läsk. Vi hade köpt 6 olika kryddplantor till födelsedagsbarnet. Det blev uppskattat. Jonte kom dit med och senare även Bella. Det var härligt att träffa dom med. Vi har väl hemma vid 23.45. Då var vi rejält trötta. Ändå tittade vi på en film när vi kom hem...

Syrrans sambo fick ett bröllopsfoto, på sin mamma o pappa. Tänk att det kan finnas så mycket glädje och minnen i en bild!? När man kollar på gamla foto, så bara väller minnena över en. Man är åter tillbaka till den platsen och tiden, som på fotot. Det är kul.

Nu är jag rejält seg idag känner jag. Sov väl till 9 men känner mej tung i kroppen idag och kroppen säger: - Lägg dej på soffan! Och det har jag gjort nu. Vi har 17 grader varmt inomhus. Härligt!! Så jag kröp ner under täcket och kollar på söndagsmorgon och dricker en kopp rykande varmt kaffe. Sambon eldar så vi ska få värme. Ska titta på Robinson nu snart. Missade det igår...

Vädret är inget vidare. Kallt och grått, så jag tror det blir en "innedag" idag.

Nature stars 003

Ha en bra söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback