> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tim

Kommentarer (3)

2009-04-26 @ 17:39:07


Det finns en hemsk sjukdom som heter cancer. Det värsta är att den väljer ut små barn som "offer". Varför ger den sej på försvarslösa, små människor, som har hela sitt liv framför sej? Många blir botade idag, men en del blir inte friska mer.

Jag har tidigare skrivit om Irma och jag tycker verkligen ni ska ta och läsa hennes mammas, Tinas, berättelse. "Åh nej, det är alldeles för hemskt" säger kanske en del och ja, det är det. Hemskt och rent ut sagt för jäkligt! Men samtidigt är det en sådan fin berättelse, det har jag sagt förr.

Nu är det Tim som kämpar, det är snart dags för honom med... Jag har länkat till Timpas sida. Jag har följt honom på avstånd, läst lite om allt som händer honom och hans familj. Det är fantastiska människor, som orkar berätta om den kanske svåraste tiden i deras liv. Nu är det inte mycket mer att göra för Tim heller!!! Hans mamma skriver att det är fråga om dagar eller kanske rent ut sagt timmar... Vad är det som händer i denna världen!?

Hoppas verkligen att det kommer ett botemedel mot alla hemska sjukdomar, som gör våra barn sjuka. Vuxna med för den delen... Cancer eller Diabetes, eller vad som helst. Allt sånt måste snart gå att bota. Så länge får man försöka hålla ut, hjälpa till så mycket man kan. 

Kommentarer

Postat av: mathilda

jaha okej va härligt :)

hoppas ni hittar någon bra då^^



ha en super bra dag ! kram

2009-04-26 @ 18:56:23
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

Postat av: Trixie

cancer.. finns det nån värre sjukdom? =/



hehe nej jag duschar med way too much.. :) hoppas du haft en bra helg! jag jobbade igår jobb imorgon med men sen blir det nog lite ledighet.. :)

2009-04-26 @ 21:25:51
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: julia

Jag håller med dig, det är så sjukt allt som händer... varför liksom?!

Hoppas du trots allt haft en bra helg.

kramar

2009-04-26 @ 23:47:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback