> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tisdagkväll

Kommentarer (0)

2009-04-14 @ 21:48:07


Kvällen kom och Bella övningskörde hem. Det gick bra, som vanligt. Hon är duktig. När vi kom hem käkade vi lite och sedan tog vi lite glass med strössel till efterrätt och en kopp kaffe till detta. Jag och Bella har kollat lite på kläder på nätet i kväll, medan Micke kollade på Äntligen hemma. Nu kollar vi lite på House. Snart ska jag ringa till Jonatan och säga godnatt.

Sedan är det dags att sussa. Känns nu att man varit uppe tidigt. I morron är det redan onsdag. Det är så skönt med kort vecka. Nästa vecka bli lång, sedan är det kort vecka igen. "Nu sänner jag rooligt komma" som Arja Sajonma sa...
Ledighet kan man aldrig få för mycket av, eller hur?

Nu ska vi ut och mata Animals mini bunny 2892 Animals mini bunny 2892 och sedan Z z Z z Z Z z...


Kära bloggvänner och alla andra som jag känner:




Babies baby girl 28

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback