> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Grace is gone

Kommentarer (2)

2009-08-10 @ 11:50:21



Har precis kollat på "Grace is gone". Vilken underbar film! Kan verkligen rekommendera den men ha näsduken redo...



Idag är vädret helkonstigt. Tittar man ut är det nästan mörkt. Regnet hänger i luften. Vet inte vad man kan hitta på en dag som denna. Jag tror jag ska dammsuga lite och städa här inne.  Sista veckan med semester nu. Vart har dagarna tagit vägen? Vet inte om jag vill åka till jobbet på måndag...

Kommentarer

Postat av: Elena

Hur länge har du haft semester? Förstår att du inte vlll tillbaka man vänjer sig ganska fort med ledigheten. Svårar att komma tillbaka till vardagen bara. (:



Tack för tipset på filmen!

2009-08-10 @ 17:00:04
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: ella

den borde jag se=)här har d åskat:(

sov gott=)

2009-08-10 @ 21:22:28
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback