> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Huset är fullt...

Kommentarer (0)

2009-08-29 @ 11:19:13

... med Harkrankar! Jag hatar dom. Dom har långa ben, smal äcklig kropp och framförallt... dom låter!!!

När man tittar på tv på kvällen, har ytterdörren öppen lite, för att Frostiz ska kunna gå ut och in, så kommer dom omedelbart! Harkrankarna... eller "Janne Långben" som vi kallar dom!

När man gått och lagt sej hör man deras surrande när dom stöter emot väggen. Jag är säker på att dom är på jakt efter just... mej!

I natt åskade det med! Brak och dunder och blixt exactly at the same time!! Jag sov med lampan tänd ett tag. Jag tycker inte om åskan heller faktiskt. Men med lampan tänd... gissa vilka som vaknar till liv...? Jo, Harkrankarna!

Mycket man inte gillar; spindlar, Harskrankar och åska. Men mycket man gillar med, det överväger allt det andra faktiskt, som man är lite rädd för!

♥Bella, Jonte, sambon, Frostiz och kaninerna

Tänker man på sina närmaste är väl en liten Harkrank ingenting!?



Harkrankhane - Tipula

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback