> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Natti Natti!

Kommentarer (2)

2009-08-24 @ 00:04:50

Skulle lagt mej för längesedan. Sambon kollar klart på Tv4-filmen. Jag tyckte inte den var nåt vidare, så jag bloggar det sista jag gör, innan sängdags. Men det är tid att sussa nu, jobbedag i morron... Äntligen i morron, ska vi få veta vad den där jobb-utredningen (psykosociala analysen) säger...

Jonte är tillbaka i Ljungby, i skolan. Bella är kvar i Laholm. I miss them, as usual! Vi ska gå på bio någon dag, så vi får ta igen lite mamma/barn-tid. I fredags på lunchen, träffades vi i alla fall, jag o Jonte o Bella. Käkade en god lunch ihop och småpratade lite om ditten o datten.

Vi var i svampskogen idag. Inte en endaste kantarell ville uppenbara sig, tyvärr. Men vi hade fika med oss. Vi satte oss på en filt vid sjön och Frostiz fick bada! Lattjo Lajbans! Sedan bar det iväg hemåt igen. I kväll har vi som vanligt plockat en del fästingar på henne (inga på oss än så länge). Frostiz var rejält trött efter promenaden i skogen och badandet så hon har sovit större delen av kvällen... Inte så vanligt eftersom man kan tro hon går på duracell-batterier med den energin hon har... Natti Natti!

Kommentarer

Postat av: mia

Alltid kul med mamma+barn tid =) måste styra ihop nåt snart med min dotter =)



Hoppas allt är bra å att du får en bra start på veckan..



Kram

2009-08-24 @ 11:46:31
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Postat av: ella

såg det programmet med =)som va kl 20.

man blir glad å rörd.

hoppas arbetsdagen går bra kram=)

2009-08-24 @ 13:11:13
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback