> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Onsdag

Kommentarer (1)

2009-08-19 @ 09:54:01

Åter tillbaka på jobbet efter ledigheten igår.

Vi har börjat skörda tomaterna nu i växthuset. Vi undrade ett tag när dom skulle börja mogna, men det behöver vi inte fundera på längre för nu är dom det och det är underbart att kunna ta färska tomater, röda och gula, i alla olika storlekar varje dag! Vi har gett grannen en stor påse, ätit själv tills vi nästan spruckit och idag hade jag med en påse till min närmsta arbetskamrat (dom andra ska med få del) som blev överlycklig!

Den datan där jag har alla mina bilder är sönder för tillfället och därför har jag inte kunnat lägga ut mina bilder på länge. Jag ska se om det funkar att överföra lite till den andra stationära datan, så ni kan se alla fynd jag gjort på loppisar m m.

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan, skulle bli jätteglad om du ville rösta 3 gånger på mig här: http://designbyjessica.blogg.se/category/veckansblogg.html

Jag är nr 10



Tack i förhand

2009-08-19 @ 19:50:43
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback