> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Onsdag

Kommentarer (1)

2009-08-26 @ 10:11:20

Livet går ju upp och ner och det är svårt att påverka själv. Jag vill bara att alla runt omkring mej ska må bra och det ser jag som en av mina uppgifter i livet! Framförallt då mina barn, självklart! Jag jobbar på men det är strängt just nu. Känns som att jag vill vara mera ledig och hitta på saker med mina barn... och sambo!

Glöm inte att kolla på "TrueBlood" i kväll kl 22 på svt...

trueblood.png trueblood image by MonicaSM


♥ Bella och Jonte... I´m right here... always!♥

Kommentarer

Postat av: ella

ja man vill ju alla ska må bra=)ibland glömmer man må bra själv.

regnar här ska snart ut till syster=)

kram hörs senare=)

2009-08-26 @ 12:32:31
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback