> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jul!

Kommentarer (0)

2009-12-21 @ 10:20:17

Det närmar sej alltmer...

Idag, på morronen, när jag satt i den varma bilen och lyssnade på julsånger på Radion (äntligen!) och såg ut över det vackra vita landskapet, infann sej äntligen, den där känslan av jul. Det var så skönt och härligt och det känns varmt i hjärtat.

Har nästan handlat alla julklappar nu. Har 3-4 stycken kvar. Jag vet vad jag ska köpa. Det ska bara göras. Men jag tänker vänta tills dan innan julafton. Det är liksom en liten tradition hos mej, att det ska väntas in i det sista.
Det är en speciell känsla att ge sej ut Dan före Dopparedagen!

Är riktigt sugen på att ge mej själv en julklapp också. Ett par ljusa ljusa, stövlar. Dom har jag sett i en affär och det är Rea på dom just nu. Åhh, kan tomten komma med dom tro?

Jobbar alla tre dagar nu innan jul. Sedan blir det lite ledighet som tur är, för jag behöver ladda batterierna.

Fick veta på nyheterna i går kväll att Brittany Murphy har hittats död i sitt hem. Hon var en av mina favoritskådespelerskor... Nu får det väl ändå räcka?!!
Här är en fin bild på henne.


Brittany Murphy

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback