> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag igen...

Kommentarer (1)

2009-12-14 @ 10:11:30

Det är ingenting annat än måndagar nu, känns det som. Trögt är det och trött är man. Vet inte men det känns som om kroppen snart inte orkar mer. Det är bara viljan som får en upp på morronen nu, tyvärr. Jag känner mej seeg!

I lördags var vi på Ge-Kås, jag, Jonte och sambon. Det var inte så mycket folk. Vi hann med skoaffären med och Jonte köpte 2 par skor, på rea! Efter det fikade vi lite och sedan hade lördagen gått.

I går var jag och Micke på Jysk och handlade lite julklappar. Riktigt fina om jag får säga det själv.

Har en del julklappsinköp kvar och ser fram emot dom kommande dagarna!

Puss o kram, skumbanan!

Kommentarer

Postat av: ella

kul med jysk=)mm seg ja med;)kom nyss hem ska städa lite nu kram

2009-12-14 @ 11:32:06
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback