> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Torsdag

Kommentarer (2)

2009-12-03 @ 11:31:25

Torsdag och jag jobbar läääänge. Men kl 18.15 ska jag vara på auktionsvisning med sambon. Det ska bli kul att se om vi hittar några klenoder ikväll inför söndagens auktion.

I helgen skulle jag vilja åka och shoppa lite. Ska ju på julfest den 16 december och skulle vilja ha något nytt i klädväg som man sedan kan ha även på julafton och nyårsafton. Skulle vilja åka till det underbart, härliga köpcentret i Kungsbacka som heter... Kungsmässan!

Sedan ska vi bara mysa... en torsdagskväll i soffan... i Sverige... i världen... i universum!


Längar efter ett vitt landskap nu... även om jag föredrar torra, snöfria vägar!


Kommentarer

Postat av: sandra

ja visst e dem, älskar alla f

tack vad snäll du är !

dem är ochså såå söta

vad händer idag då?

kram

2009-12-03 @ 11:39:48
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hej!



Gillar du The Hills?



Lauren eller Kristin?



Rösta, se klipp och läs massa skvaller på:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

2009-12-03 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback