> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

1...2...3...

Kommentarer (0)

2009-02-26 @ 11:36:21

Far och flyg, piss-skit och dra på trissor! Är jättetrött idag. Mitt hår står som en risbuske åt alla håll. Kom iväg seeent hemifrån, för jag ville bara inte åka! Jag har fått räkna till 3 ett par gånger för att inte skrika högt hur tråkigt det är på jobbet idag! Jag längtar verkligen efter helgen nu! Måtte resten av dagen gå fort!

Jag som skulle börja dagen med ett leende i spegeln! Jo... pyttsan!

I morron kl 17 ska jag till Anna på Harvard´s hårsalong. Hon ska få göra sina vanliga fantastiska underverk med mitt hår. Längtar dit, till hennes hårmassage och omtanke...

Ska äta bakad potatis nu snart. Hoppas det blir bättre efter det och att eftermiddagen känns lugnare. Vi var och gjorde ett studiebesök på socialkontoret idag, för att veta lite vem som gör vad och sitter var.  Vilket lugn det rådde på den arbetsplatsen! Så vill jag också ha det på min arbetsplats!

I kväll är det Ghost Whisperer... det ser jag fram emot!

Ha det suuuper!


 Återkommer till min älsklingsblomma, Ranunkel...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback