> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Bella och Jonte!

Kommentarer (0)

2009-02-18 @ 13:04:46

Ungarna kan vara för roliga ibland. Idag på morronen skulle jag ringa och väcka Jonte, för säkerhets skull, så han kom opp och iväg på praktiken. Då kom jag på att Bella skulle sms:a i natt när hon kom hem, efter att ha varit hos Mr B (men det hade hon inte gjort, vad jag kom ihåg). Jag frågade Jonte om han visste om Bella var hemma och det sa han att han trodde hon var. I alla fall så slog jag en pling till Bella, då, kl 6 i morse.

Bella (sömnig): Hallo...
Jag:  Hejsan...
Bella: Mamma, har du inte ringt fel barn nu? (Det lät skitroligt när hon sa det. Hon menade att jag ringt fel och skulle till Jonte egentligen)
Jag: Men Bella, du sms:ade aldrig mej i natt?
Bella: Jo mamma, det gjorde jag.., jag sms:ade till dej... och du svarade!
Jag: Oops, jag gjorde visst det (kom jag på i samma andetag)...

Pinsamt att vara såå helt borta att man inte kommer ihåg nåt sånt, på morronen?
Lessen Bella! Hoppas du kunde somna om?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback