> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

...

Kommentarer (0)

2009-02-18 @ 10:00:51

... Nu i fortsättningen är det Bendt Bil i Halmstad som gäller, när det gäller "Pärlan" och hennes ev framtida "läkarbesök"!  Ringde till dom nu, för att kolla vad en motor kostar till värmen i bilen. Fick total kostnadsuppgift av killen jag pratade med + att han var trevlig. Jag gynnar hellre detta företag än den bilverkstad jag anlitat innan, så är det bara.

Jag tänkte också på att jag skulle kanske inte skrutit med att "Pärlan" gick såå galant igenom besiktningen för en månad sedan. För efter det har det bara gått utför... Men så är det ju här i livet, ibland är man lite krasslig och behöver lite meducin... samma sak med bilar!

Det finns kloka ord, t ex: "Motgången är ofta en förklädd vän. Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap". Hoppas och tror att jag blivit klokare i och med den här "bilhistorien" i alla fall.

Idag händer det absolut ingenting. Det trevliga är att Bella ska med till Fbg idag. I morron är jag ledig, ska bli riktigt skönt!

Hej och kram, skumbanan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback