> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Gonatt!

Kommentarer (1)

2009-03-01 @ 00:50:03

Tänkte bara avsluta dagen med lite smått o gott.

Melodifestivalen var väl sisådär. Tyckte Sarah Dawn Finer var bäst i kväll. Men så går Malena Ernman och sjunger opera och vinner och går vidare till Globen!? Den va INTE bra tyckte jag. Fattar inte heller att Thorleifs kan gå vidare bland dom 5 bästa!? Vad är det jag har missat?

Även Agnes gick direkt vidare till Globen. Den var rätt bra den låten i alla fall. Ska bli spännande att se finalen i alla fall. Hoppas med på att Sarah D Finer vinner 2:a chansen, för den tror jag kan slå internationellt, men det är vad jag tror.

Sarah Dawn Finer... fantastiskt fin röst, hoppas hon går vidare till Globen...


Bäst var nog ändå Darin, när han tillsammans med ett piano sjunger "Se på mej"...

Jag somnade på soffan nu ikväll vid 22.30. Vaknade 24, alltså för en liten stund sen. Hade skitont i huvet och jag tror det är visdomstanden som spökar! Som om man nu skulle vara så vis... men tydligen, eftersom den gör så himla ont så har man väl lite i "pallet"? Kruxet är bara att jag är sååå feg när det kommer till tandläkarbesök att jag kommer inte att nämna den alls för tandläkaren när det väl är dags! Skäms på mej! Det går i perioder, ibland gör den såå ont, det är väl när det trycker på skinnet. Ibland kan det gå länge och allt är bra. Jag tror det är så att den inte riktigt får plats...

 Så glad är han väl... den jäkeln!

Nu blev jag grymt sugen på ännu en kopp så det blir det nu, sedan kallar kudden!
Ska bara ringa och säga godnatt till ungdomarna, för dom är vakna ännu, är jag säker på. Micke kollar "Blocket" så jag hinner med en kopp kaffe till. Frostiz sover redan.

 
Det var ju svartvita bilder igår... här är en i färg också på nyklippta mej. Färgade håret, gjorde jag själv...ni får själva bedöma resultatet...


 
Lilla Frostiz... sötnosen, som fyllde 1 år i onsdags!

och sist men inte minst... 
 
Jonte, nyklippt och fin! 

 
 Bella!


.
 Sambon Micke, sötnosen...

Japp samlingen är komplett!

Gonatt och hej, leverpastej!





 

Kommentarer

Postat av: Sussi

Darin bäst!?!?!? Hehe, tänk så olika man kan tycka. Både jag å Micke tyckte det var skitdåligt. Han sjöng ju falskt!! Men tur att smaken är olika. Gillade opera låten gjorde ja oxå! tihi. Natti natti! Kram Sussi

2009-03-01 @ 23:13:26
URL: http://suesieque.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback