> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härliga söndag!

Kommentarer (3)

2009-02-01 @ 21:01:31

Det har varit en härlig söndag. Nu sitter vi här framför tv:n och kopplar av. Vi har varit och gått en låång runda med Frostiz i förmiddags. Hon fick springa lös och hon njöt av varje sekund. Roligast var det när vi hittade en isplätt. Där dansade hon runt precis som Bambi på hal is. Efter det körde vi till Mickes jobb och tvättade bilen, dammsugade och putsade den. Den blev som en blank pärla...igen.

Sedan hem och Micke primade golvet och jag duschade. Så nu är vi klara för kvällen alltså.

Nu börjar snart The Holiday. Kolla på den, vilken kärleksfilm!
  Man blir glad av den, helt enkelt!

Nu ska jag bara föna håret först, det hinner jag om jag skyndar mej.
Jag trixade lite med mobilkameran idag när vi var ute och gick. Det blev faktiskt lite häftiga bilder.

 Vindmöllorna vid havet i Falkenberg

                        

 Testade lite "panorama" med mobilen. Häftigt!

 Här står Micke på väg att gå in i "rymdskeppet", för att skjutas upp från Cape Falkenberg...
Han vinkar men det syns inte så bra. 
Här kommer en lite bättre:
 See you later!

 Stairways to heaven?


Nu börjar filmen! Men gonatt och sussa gott! Vi hörs i morron!

ps. Jonte o Bella - Jag älskar er!

Kommentarer

Postat av: Helena

Wow vilka häftiga bilder! Dom kan du förstora och rama in så blir det riktiga konstverk ju! Har sett the Holiday två gånger på kort tid (den e bara så bra) så igår blev det "Miss Potter" istället, också en bra film. Kram Helena P.S. Hälsa du med

2009-02-02 @ 10:35:23
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Postat av: signe

The Holiday, tack för tipset! cola bilder föresten!

2009-02-08 @ 12:05:17
URL: http://nailcolor.blogg.se/

Postat av: signe

The Holiday, tack för tipset! coola bilder föresten!

2009-02-08 @ 12:05:30
URL: http://nailcolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback