> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jaha ja

Kommentarer (1)

2009-02-16 @ 20:12:25

... så har jag då köpt en ny hårfön (på Jula) och nytt hårspray. I morron ska jag bli som en ny människa. Nystylad alltså...inte den risbusken jag har haft idag, med knappt fönat hår. Vågade ju inte köra för fullt med den gamla fönen.

Idag var Micke hos doktorn med sitt lilla finger. Han gjorde precis som vi själva tänkte göra, doktorn. Tog ett gem som han gjode rakt, värmde det som tusan och sen stack han det rakt ner i nageln. Det vällde ut blod, vätska och nu ser nageln eller fingret nästan helt normalt ut. Men man kan se att det bubblar under nageln så den åker la snart av...

Nu ikväll åt vi spagetti och köttfärssås. Det var mums! Bella städade sitt rum i Laholm så hon hittade en massa små kramdjur, boll och plastburkar. Så det har Frostiz sysselsatt sej med i kväll.

Så nu tar vi det bara lugnt och dricker kaffe och käkar en bit choklad. Lugnet lägger sej...

Hej och pöss mina löss (det kliar verkligen i hårbotten ikväll, så man kan ju undra...)!


Kommentarer

Postat av: Helena

Vi åt också spagetti och köttfärssås ikväll! Vad bra att Mickes finger är på bättringsvägen, gem är bra till mycket. Ha det gött! Kram Helena

2009-02-16 @ 21:39:36
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback