> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Min bästa Micke...

Kommentarer (0)

2009-02-21 @ 22:23:19

... fixade värmen på vänster sida idag på "The Pearl"! Är han bäst eller? I alla fall kör vi den på manuell värme nu så det funkar, fast själva motorn som styr varmt och kallt finns inte längre, utan det blir bara varmt och gott nu, all the time! Det är alltså värmenmotorn det är fel på. Den kan man köpa begagnad från ca 400 kr, sen kan Micke byte den. Inte fasen ska en bilverkstad som Kövlinge Bilverkstad då ta 1900kr för en värmemotor och sedan 1000 spänn för jobbet?! Men som sagt ,nu slipper jag frysa och kan bara stänga av fläkten när det blir för varmt! Härligt!

Ikväll har vi ätit rester och kollat på Melodifestivalen. Micke sitter vid datan och jag vid denna datan och kollar en rysare samtidigt, "When a stranger calls", skitspännande!

Bella skulle på fest nere i Örkelljunga och Jonte o Poffe skulle köra henne o Mr B. Inte så kul med tanke på att det är nästan snöstorm här i Falkenberg! Men jag sa att dom måste lova att köra fint. Men man vet ju hur inbjudande det är att sladda och trixa med bilen när det är sånt här väder.

Okidoki, nu ska jag göra en ny kopp kaffe och kolla klart på filmen.

Nighty nighty!

4majmane.jpg (53376 bytes)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback