> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Nä nu...

Kommentarer (7)

2009-02-17 @ 09:41:20

... är jag förbannad !!! Tror ni inte att värmen på vänster sida i bilen har lagt av.... IGEN!!!!!!???????
Ringde direkt till bilverkstaden och sa att det har ju inte ens gått tre månader sen sist, så någon garanti måste det väl va? Men nä då... eftersom han "lagade" den gratis då, som "kompensation" för att han bytt bromsar runt om, utan mitt medgivande, när han skulle göra en service bara på bilen!!! Blir man glad eller?

Nu är det jag som snart tar och köper en annan bil, för nu har jag lagt 13.000 på den på tre månader! Stackars "Pärlan" kan ju inte hjälpa det, men man blir trött... suck! Jag vet att det kan hända saker med bilar men jag blir trött på bilverkstan, vad är det för grejer som dom sätter i som bara håller knappt tre månader? Eller är det så här han "tänkte": - Eftersom jag ska göra det gratis för henne nu, så tar jag vilket skit som helst... Är det så man tänker? Det är faktiskt inte JAG som gjort fel här utan HAN, som gjorde en massa saker som inte ingick i servicen. Egentligen skulle jag inte betalt över huvudtaget när räkningen kom. Men som "kompensation" så lagade han alltså värmen då på vänster sida... Hmm...

Det är bara för mycket! Piss-skit! (ursäkta)

Kommentarer

Postat av: Sussi

Det är väl delvis det en blogg är till för, att avreagera sig. Så pissa på bara!! :-)



Pigga-upp kram från Sussi

2009-02-17 @ 13:09:03
URL: http://suesieque.spaces.live.com

Postat av: Helena

Svar: Nejmen vad gulligt av dig och vad glad jag blir. Usch vad jobbigt,man är ju verkligen beroende av värmen i det här landet. Nej jag säger som jag brukar, Kalifornien och en cabriolet, hihi. Ha en fin fortsättning på dagen nu!

2009-02-17 @ 13:17:33
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: JOANNA

ha en bra dag!:)

2009-02-17 @ 13:39:33
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Postat av: Brlla

2009-02-17 @ 13:47:00

Postat av: Bella

Men oooh, det har jag och jonte sagt till dej nu i flera omgångar.. BYT BIL !

2009-02-17 @ 13:48:00

Postat av: Hanna

Nej men vad gulligt av dig! Tusen tack, vad glad jag blir! =)) TACK TACK TACK, det värmer mitt hjärta oerhört ska du veta!

Kram

2009-02-17 @ 13:54:59
URL: http://misshannie.blogg.se/

Postat av: JOANNA

sv: nej verkligen inte!

vi har det ganska kyligt men väldigt soligt, vilket är härligt:)

kram!

2009-02-17 @ 13:57:56
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback