> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ur form...

Kommentarer (0)

2009-02-16 @ 10:18:25

Känner mej verkligen ur form idag. Var trött när jag vaknade för jag sov dåligt i natt. .
Hade två nya finnar och en gammal... när jag tittade mej i spegeln. Igår färgade jag håret. Det blev väl bra men när jag skulle föna håret så började det ryka riktigt ordentligt från hårfönen! Håret är som en risbuske idag och jag känner att jag har något i kroppen... en Alien eller? Nä, men något är det på gång känns det som... kanske en förkylning eller nåt?


Så på vägen hem idag ska jag investera mej i en ny hårfön, fast att den gamla gick igång på morronen... utan rök!

Men jag vill inte sitta en gång till och se mitt bästa "instrument" gå upp i rök! Ska köpa mej ett nytt bra hårspray och sen ska jag ringa till Anna på Harvard´s och se om hon har tid för klippning. Hon kan nämligen göra underverk med håret!

Okidoki, tillbaka till högarna...

 Så här kanske man skulle ha det? Ser nästan ut sån i dag, faktiskt... fast rött då alltså. Kan det vara klimakteriebesvär? Hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback