> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

God lördag!

Kommentarer (1)

2009-01-31 @ 12:24:24

Har precis varit ute och städat hos kaninerna. En var i växthuset och en i en nätinhägnad på gräset. Tror ni inte att Frostiz den rackarn välte nätburen och ut sprang kaninen och gissa vem som började leka? Frostiz menar inget illa, men är fortfarande en valp och kan bli lite hårdhänt. Så jag tror kaninen Noel, stackarn, blev lite väl rädd efter det närgångna pussandet och puffandet! SÅ Frostiz blev förvisad till altanen. Då fick vi andra lite lugn o ro och kunde göra klart.

Efter det blev det kloklippning och sedan sprang vi bort till grönområdet jag och Frostiz för att "slipa" till klorna lite och passade på att bajsa på grönområdet med.

Nu puttrar kaffekannan. Jag har gjort fastlagsbullar, för ungarna är på väg! Vi ska en sväng till .
Dom har öppet till 17 och det tar bara en halvtimme dit från oss så det ska nog hinnas med att dras i en del "raddar"!

Micke ska vara hemma och fixa i hallen.

Jag skriver mer i kväll.




Puss o hej leverpastej!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej! Hoppas ni hittat mycket kul på Gekås, det fanns mycket när vi var där i alla fall. Det verkar som att kläderna är bättre där nu än förr, inte lika mycket "Ullaredsskit" :) Ha en fortsatt trevlig helg! Patrik hälsar. Kram Helena

2009-01-31 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback