> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hörde Gud mej?

Kommentarer (0)

2009-01-15 @ 22:49:52

Vet att jag inte skulle skriva mer men jag måste berätta detta:

Nu ikväll ringde mamma och sa att mormor hade piggnat till ordentligt. Hon hade känt igen min moster när hon kom. Det var en sköterska som sa: - Det var väl roligt att din mamma har repat sej så pass bra? Det trodde vi inte igår när hon kom in.

Blir man glad eller? Då kan man ju verkligen fråga sej, eller rättare sagt, jag fråga mej, om det hjälpte att jag satt hela vägen hem i bilen och tänkte på mormor och hoppades på att det skulle bli som förr?

Jag vet inte, men nån däruppe måste ha hört mej...

Jag känner mej genast bättre till mods och jag längtar riktigt tills vi får hälsa på henne på sjukhuset.

Mormor, jag älskar dej!
Puss från Jeanette

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback