> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Huurrrraa!

Kommentarer (0)

2009-01-20 @ 22:10:01

Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Hey There...

Fick reda på av min kusin Annette att mormor har kommit hem igen!
Hon har fått medicin med så nu kan det bara gå på rätt väg, när det gäller den biten. Vad skönt det var att höra den goda nyheten, tack Annette!

Ikväll har jag, Bella och Micke käkat äppelpaj och vaniljsås. Det var inte helt fel om man säger så. Så nu har jag fyllt upp "volangerna" lite till (min jobbarkompis brukar härma Mia Törnblom, som säger att valkarna är inga valkar, utan volanger) och det känns väl... sådär... med tanke på att man ska se snygg ut i en bikini om sisådär 5 månader!
Men "i don´t care. "Lev för dagen, men fyll magen", är ett motto som jag gillar. Kom faktiskt på det alldeles själv, hihi!
Det är ingen risk att man tynar bort, men vi är väl ute och går med Frostiz ganska ofta, så risken är kanske att man försvinner med tiden. Därför är det bättre att bättra på volangerna när tillfälle ges, eller hur?

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till sedan ska det sussas! Är trött, men så jätteglad för mormors skull!


Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Good Night Glitter Images 


Bella love 5  och Jonte   you are a 24k gold      Jag älskar er! /mamma

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback