> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jaha ja...

Kommentarer (0)

2009-01-30 @ 20:35:26

Jaha ja...två gånger denna veckan har jag åkt in i poliskontrollen, utan att nån kollat mej! Onödigt! Bara för det så körde jag mot gult vid trafikljusena här i Fbg... För jag hade verkligen "laddat"  upp igår när dom kallade in mej för 2:a gången. Tänkte tala om ett och annat för dom t e x varför den finns "bitchiga" polistjejer, som tror dom e nåt... men vänta bara, nästa gång så...

Ikväll gjorde jag en underbart god middag (om jag får säga det själv). Enligt Micke var det supergott. Det var fisk i formen, så dill och så blandar man matlagningsgrädde och räkost och häller över. Sedan in i ugnen i 20 minutas. Sedan hade vi vitlökspotatis till... att det inte pep ut genom öronen på oss. Så enkelt men ändå såå gott! Vi behövde få i oss lite Omega3 och det fick vi.

Nu tittar jag på Let´s Dance medan Micke gör lite i hallen. Sedan efter Let´s Dance blir det Fastlagsbullar till fikat. Mums det med. En kanonfredag alltså. Det enda som "fattas mej" är Bella o Jonte. Dom blev kvar i Laholmos. Men i morron kommer dom förhoppningsvis för Jonte ville en sväng till Ge-Kås. Dit följer i alla fall jag gärna med...

Skriver kanske inte mer i kväll. Så i så fall ha en underbar fredagskväll mina vänner och...
Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Love


Bye bye gummihaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback