> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Livets under!

Kommentarer (0)

2009-01-16 @ 10:34:16

Idag känns livet extra glatt!

Jag vet att jag inte får behålla min mormor hela livet. Man får sej en tankeställare när det händer nåt sånt, som nu hänt. När det handlar om gamla människor kan det ju hända saker som man på nåt sätt får vara beredd på, men samtidigt vill man ju inte vara med om att det kan bli annorlunda. Man har ju haft mormor hela livet som sagt, tanken att man inte kommer ha henne så länge till kanske, känns outhärdlig!

Nu gläds man åt små steg, i rätt riktning och det känns bra!

Idag när jag åker från jobbet, tänker jag åka inom mormor och hälsa på henne. Skit samma om hon inte känner igen mej, jag vill bara krama om henne, känner jag!

Jag skriver förhoppningsvis mer i kväll.

Klicka för att se bildinformation Hjärtat blir lite tillknycklat ibland...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback