> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lööörda da...

Kommentarer (1)

2009-01-10 @ 17:29:18

Idag fick Frostiz springa av sej på BMX-banan. Hon fick syn på tre fasaner som hon genast jagade iväg. Sedan sprang hon över vägen för att jaga vidare, men som tur var kom det ingen bil. Innan dess bakade jag två sorters småkakor. Medan Micke hjälpte en kompis med en duschvägg. Nu lagar jag lite mat och skriver här samtidigt.

Jag ska snitza till bloggen igen. Jag tycker inte det är snyggt som det är nu. Jag får se hur det blir. Det funkade inte med svart bakgrund för då försvann en del text, verkar det som.

Jag lovade bilder från tatueringen. Här kommer dom...äntligen!
 Detta var skissen på Bellas rygg/nacke.
 Här är Bella nervös...jag fick gå och sätta mej igen, annars gjorde hon bara miner åt mej, typ "ta mej härifrån, NU!"
Lollo i full gång med sitt arbete!
 Färdigt!

Jodå, det blev jättefint! Vet ni vad kalaset kostade? Bara 200 kr! Lollo är den bästa tatueraren! Så är det bara!
Gjorde det ont då? Jo det var svårt att beskriva sa Bella. Ibland var det ok, ibland gjorde det mera ont. Men det gick att stå ut med. Vill man va fin...

Lollo ska snart öppna en egen hemsida. Den ska förmodligen heta Lellas Tatoo eller nåt sånt. Jag ska hålla ögonen öppna så kan jag länka tillden sen.

Detta var i Gislaved i alla fall. Det var ett litet "helvete" att köra dit. Spårigt, isigt och jäkligt. Men fram kom vi och hem kom vi.  En spännande resa!

Här kommer lite mera bilder:
Bella med Frollan

 Jonte´s student. Han var såå stilig. Här är han på väg till balen.

  Jonte i balvagnen. Nybakad student!
 Härliga sambon en kall dag vid stranden!

 Här hämtade vi Frostiz.


 Micke tar igen sej! Jag kan säga att här är han nyvaken! Gulleplutt!

Det kommer mera bilder efterhand. Nu ska vi käka lite och sedan titta på Körslaget!
So long butblogg!

Kommentarer

Postat av: Bella

Jag mimade faktiskt "AJ, som in i helvete" till dej .. :P

2009-01-10 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback