> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mandag daa!

Kommentarer (0)

2009-01-05 @ 09:23:25

Micke fick fixat nästan all elen i helgen. Vi hittade en liten bit på en av elledningarna som var bränd!! Som man bara virat tejp om, hmm...
Skönt att få det gjort. Micke har varit händig och det är skönt att ha kommit så pass långt. Nu är det golvläggningen som gäller. Vi tänkte ha golvvärme och så beige klinkers. Sedan blir det mörka tapeter nästan bruna, tror jag. Jag vet att det kommer bli fint. Trevligt med en fin hall eftersom det är det första folk ser när man kommer in till oss. Sedan kan man ju skita i hur resten ser ut, eller hur, bara det blir ett bra första intryck? Haha...

På fredag verkar vårat internet komma igång, enligt Telia. Men skit oxå, min data verkar ha kraschat!  Jag startade upp den för jag skulle spela lite data-spel, men den ville inte! Få se om den får vila nåra dar...

Annars har helgen varit jättebra. Vi har gått och småpysslat som sagt, legat lite på soffan med. Vi har hunnit med det mesta. Jag färgade mitt hår i lördags. Det blev bra. 

Nu är man på jobbet igen. Men ska vara ledig onsdag, torsdag. Skönt att bara jobba en dag, och .

Det är superlugnt på jobbet. Lite post och alldeles tyst. Det blir en bra dag.

Ska hämta ut biljetter idag till Jonte o Bella. Bella har gett Jonte en tidig födelsedagspresent (eftersom hon är i Turkiet när han fyller 20!). Det blev en konsertbiljett till Volbeat (en dansk grupp). Dom spelar i Lund den 9 mars (tror jag). Så dom bägge ungdomarna ska dit. Bella hade gjort ledtrådar åt Jonte som han fick ragga upp i trädgården och tänka till lite när han läste. Det var väldigt uppskattat kan jag lova!

 Volbeat. Sångaren heter Poulsen i efternamn... Släkt?

Jag skriver mer innan jag åker hem...

Pöss o haj, leverpastaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback