> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Min mormor

Kommentarer (0)

2009-01-15 @ 10:14:28

Min mormor ligger på sjukhus. Hon hade trillat ihop i går morse och åkt in med ambulans till sjukhuset. Man trodde hon först hade fått en propp eller hjärnblödning men ctc ´n och blodprov/undersökningar visade inget fel på hjärnan.  Mormor ligger på intensiven nu och man vet helt enkelt inte vad det är hon drabbats av!?

Jag frågar bara: Vad håller man på med på akuten? Jag vet att man jobbar under press... säkert, men hör här:
Droppslangarna hade släppt på mormor. Min moster sa till en sköterska vad som hade hänt. - Det har vi inte tid med nu, fick hon till svar. Vad är det för sätt? Jag vet att dom säkert gör sitt bästa och det kan hända mycket på en akutavdelning men min mormor behöver väl också vård? Samma sak, mormor var torr i huden och lite rödprickig. Min moster sa till om att hon behövde en salva. - Det har vi inte tid med, fick hon till svar. Samma svar...

Stackars lilla mormor, att behöva ligga där och kanske ha ont och inte kunna säga det! Då tycker jag att dom på sjukhuset kan ge henne morfin eller smärtlindring... i förebyggande syfte.

Nåja, vi får avvakta och se. Det känns inte så bra att skriva om det här på bloggen men jag känner att jag ville skriva av mej.

Mormor, bli frisk! Jag håller tummarna för dej och sänder alla mina tankar till dej!






Gammaldags mormorsblommor "Ranunkel" .
Den vackraste blomman som finns....precis som min mormor!
Se hela bilden

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback