> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

På väg...

Kommentarer (0)

2009-01-19 @ 06:54:34

Är på väg till jobbet ... igen (puhh). Det är trist att jobba just nu. Kunde varit ledig en hel vecka till fast man bara jobbat en hel vecka sedan julas. Det är väl det att man är trött och saknar ljus och värme tror jag.

Igår somnade vi inte förrän kl 00.00! Micke satt och kollade på Blocket och jag spelade Lips... Det är så kul men tiden går alldeles för fort.

Jag har gjort iordning min matlåda och ska bara ta på mej sen sticker jag. Jag skriver kanske en rad på jobbet, får se om jag hinner. Annars blir det senare.

Nä, har en bit att köra nu, men kommer lyssna på musik hela vägen. Det hjälper.
So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback