> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sussa gott!

Kommentarer (0)

2009-01-21 @ 22:03:38

Tänkte lägga mej nu. Är rejält trött och har varit det måndag, tisdag och onsdag. Kan undra om det blir så resten av veckan? Därför ska det bli tidigt i säng ikväll...typ...Nu!

Ska bara ut och mata Bellas kaniner.  Frostiz har fått fnatt just nu. Skäller och springer runt som en galning. Micke jagandes efter. Hon är definitivt inte trött, men det är det Micke försöker få henne nu...trött! Jag och Micke måste prata engelska nu för att Frostiz inte ska fatta vad vi säger. Så här:

Micke: - Jag måste go out with her nu. A round.
Jag: - Round the gate (kvarteret menade jag, men det blev fel)?
Micke: - Ja, men jag måste do something först. Before...alltså.
Jag;  - Då passar jag på att give the rabbit some food. I passar på then... when you walk.

Ja så lät det. För om man säger till Frostiz att man ska gå ut... då menar hon NU! Medan vi menar snart!
Så man får passa sej vad man säger.

Mormor har kommit hem men var trött så trött. Det tar kanske en tid innan medicinen blir "rätt" och allt faller på plats?
Mamma o pappa ska dit i morron, sedan skulle dom höra av sej till mej och säga hur läget var.

Ska upp klockan halv 6 i morron för att duscha för jag var helt enkelt för trött för det ikväll. I morron jobbar jag länge.
Det blir en tuff dag.

Med gonatt och sussa gott allihop! ♥

Hej och kram skumbanan!

 Frollan... på hennes älsklingsplats...vid havet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback