> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

tiltshiftmaker

Kommentarer (0)

2009-01-13 @ 16:51:02

Nu åker jag hemåt. Ska bara hämta Bella på Blomstervägen först.

Micke lovade en middag när vi kommer hem i kväll. Han e så gullig! Ska verkligen bli spännande.

Vill rekommendera http://tiltshiftmaker.com/. En sida där man kan ladda upp foto och "tilta" till bilden så den blir annorlunda. Bäst är det om man har landskapsbilder, då kan man få husen att se ut som leksakshus m m. Jag hade inga sådana bilder, så jag "tiltade" till Bella o Jonte. Svårt att se, men det är lite suddigt i bakgrunden medan jag har gjort ansiktena klara. Man kan själv välja hur man vill ha det. Det är kul med lite sådant mixtrande. Det blir liksom lite snyggare (ibland ialla fall).





 

Mutlu bir gülümseme från Jeanette

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback