> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen fredag!

Kommentarer (1)

2009-07-03 @ 06:29:23

Har fått ha fläkten igång inatt. Vad skönt jag sovit... Vi vädrade även ut innan vi gick o la oss igår. Men det verkar bli lika varmt idag... Kroppen o hjärnan orkar inte riktigt med. Man ska dricka mycket. Det försöker jag men det hjälper liksom inte. Man är nästan som en zombie...

Igår kväll plockade jag o Micke ihop flera saker till loppisen. Skor och lite kläder blev det. Sedan en sparkcykel (till vuxen, typ en arbetscykel) och lite vägskyltar fick också hänga med (nä, dom är inte stulna), hihi! Hoppas hoppas vi inte kommer hem med allt igen, i alla fall.

Bella kom från jobbet igår kl 21. Hade varit en tuff dag på Ge-kås. Handlar folk när det är så varmt? Det visade sej att Ge-kås hade ökat sin försäljning istället för minskat som andra affärer! Det säger en hel del!  Idag ska hon jobba 11 timmar!
Egentligen skulle Bella bara jobbat 11-16.15. Men det hade nog strulat till sej med sjukdomar eller liknande, så det blev utökat, hela dagen... Men som hon sa: Jag tjänar pengar, så det är gött!

Jonte hade haft det såå varmt på Bendt Bil också. Typ 31 grader! Dom hade som tur var, blivit bjudna på glass igår ialla fall. Som Jonte sa: - Tänk att stå och meka bil, när det är 31 grader! Då ska en annan inte klaga...

Ikväll, vid 5, ska vi till loppisen och duka upp! Ska bli jättekul! Jag o sambon ska träffas i Halmstad. Sedan får vi se om vi hittar stället vi ska vara på.

Annars, vi mår bra, allihopa! Det finns andra som inte har det så bra. En del är sjuka och har cancer, en del har diabetes. Jag hatar verkligen dessa sjukdomar!


Leisures and Sports swimming pool 014

Kommentarer

Postat av: Lena

Det ska bli kul att träffa er i kväll. Synd att inte få vara med imorgon.Jag är ledig i dag så idag får jag plocka lite med sakerna innan Olle kommer hem från sitt jobb.

2009-07-03 @ 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback