> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Första semesterdan!

Kommentarer (1)

2009-07-20 @ 11:32:52

Vad tänker man då? Härligt! Så skönt att bara få ta dan som den kommer. Inte ha några tider att passa, att kunna göra det man vill. Tänkte passa på att färga håret nu. Det ser ut som en risbuske och är lite fett, så jag tänkte ändå tvätta det och då passar det ju bra, att färga det samtidigt. "Intensiv röd" ... hmm... undrar jag...

Det är regn och sol om vartannat idag. Så blir det innejobb eller utejobb? Får se hur det blir... Nu ska jag sätta igång med färgningen. Talar om senare hur det gick... tror jag.




Kommentarer

Postat av: ella

snygg färg!!haft nått liknade engång=)

2009-07-20 @ 15:53:02
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback