> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Halmstad

Kommentarer (5)

2009-07-22 @ 20:51:32

Det blev en sväng till Halmstad i dag. Jag o Bella var och hälsade på Jonte och lämnade två kladdkakor med grädde på hans jobb. Det blev uppskattat hörde jag i efterhand. Bra!

Efter det var jag o Bella och shoppade lite. Hittade lite tröjor på rea och Bella hittade ett par skitsnygga skor, 250 kr (rea) och chinos (100 kr) och ett par jeansleggings (ingen rea).  Jag hittade ett par svarta leggings (Indiska) och två skitsnygga långa svarta tröjor på Cubus (150 kr för båda). Sedan var pengarna slut, så vi kom inte ut ur parkeringshuset!! Haha! Det händer alltid saker när jag o Bella är i farten. Vi fick prata in i "lådan" när vi skulle ut. Förklara som det var att pengarna var uppshoppade och att vi ville använda ett annat betalkort när vi körde ut. En röst frågade om registreringsnr på bilen och bankkortsnr. Sedan sa han nåt mer, men bommen öppnades och vi körde ut.

Då sa jag till Bella: - Vad sa han mer. Något om att vi skulle komma till boxen?
Bella: Nja, han sa väl nåt om att bommen gick upp eller nåt. Jag hörde inte.
Jag: Nej, men han sa nåt mer. Jag hörde inte heller, för jag var för nervös. Hur ska man betala då?
Jag sa till Bella:
- Spring ner och ta telefonnr till parkeringsnissarna, så kan vi i alla fall ringa.
Så det gjorde hon. Sedan ringde Bella till dom: - Dom öppnar kl 9 i morron!
Jaha, så nu ska man vara nervör hela kvällen och bli en "smitare" tills i morron... Hihi! Vi skrattade gott på vägen hem!

I morron ska vi till ett ställe i Skåne som heter Trästället. mamma o pappa, syrran och brorsan ska med. Det blir en liten utflykt. Kul!

Kommentarer

Postat av: emma

åh du var i halmstad. där bor ju jag :)

2009-07-22 @ 22:30:51
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Postat av: Anonym

jaa precis, helt rätt må jag säga !! =)



sov sött =)

2009-07-22 @ 23:14:56
URL: http://ainariel.blogg.se/

Postat av: ella

mysigt med utflykt=)

2009-07-23 @ 18:20:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julie

Haha, hvilken herlig udflugt:-) Altid godt med et godt grin!

Kram

2009-07-23 @ 21:48:05
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Det låter som du har en skön semester, tar dagen som den kommer och åker runt och tittar på lite olika saker.Hoppas att du får en jättefin dag och att vädret är bra också. Kramar från ett regnigt Stockholm!

2009-07-24 @ 10:27:33
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback