> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mina barn!

Kommentarer (3)

2009-07-28 @ 22:59:28

Jag har sagt det förut. Det kan inte sägas tillräckligt många gånger. I love my kids!

Jag älskar mina och Bellas små konversationer, när vi sitter i bilen eller var som helst. Vi har alltid nåt att prata om. Både allvarliga små förtroliga samtal men mest roliga samtal och om såna saker som gör att vi skrattar. För det mesta sjunger vi med.

Jonte brukade ringa till mej på jobbet och fråga om bygglovet för hans swimmingpool var klart! Men när han ringde så hette han Åke och hade mörk, skrovlig röst. Haha! Jag skrattade så jag nästa kissade på mej!

Det har varit små roliga episoder och saker när dom var små, en del kommer man ihåg. En del saker kommer mina syskon ihåg, som tur är. Kul att berätta såna roliga historier när ungarna t ex gifter sej...

Idag har jag annars inte gjort så mycket. Satte en extra kladd färg i håret, lite brunt med slingor, det andra var alldeles för rött, tyvärr. Kände mej som en brandbil när jag såg mej i spegeln. Tut tut...

Jag köpte ett par ljusgula gympadojjor idag för 75 kr. Typ Converse, men låga.

Ikväll käkade vi pannbiff med lök, egna tomater och egen gurka. Sedan kom Bella hem från Ge-kås. Nu är hon ledig i tre dagar så hon pyste till Laholm nyss. Jonte sa jag precis gonatt till. Han ska upp till jobbet tidigt imorron.

Förresten, jag köpte också lite "skolpresenter" till ungarna, innan idag. Det har jag gjort sedan dom började skolan. Nu är dom ju stora, och det kan tyckas lite löjligt, men jag ger dom fortfarande lite saker som dom kan ha nytta av i skolan...

Natti Natti!



     



Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Fina bilder! Barnen är väl det bästa man har, bäst att gulla med dom nu, rätt som det är så är de utflugna! Kul att du har lyckats fynda lite också! Önskar dig en jättebra dag, kram!

2009-07-29 @ 09:04:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Försöker kommentera igen, det blev visst något fel eller också får du två kommentarer. Jag skrev tror jag: Barnen är väl det bästa man har. Bästa att passa på att gulla med dem nu, vips så är de utflugna. Kul att du har fyndat lite också.Önskar dig en jättebra dag, kram!

2009-07-29 @ 09:06:50
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Julia

Åh jag glädjs varje gång jag läser din blogg, ni verkar ha en så otroligt fin relation du och dina barn!!! Fina bilder me!

kramar

2009-07-29 @ 11:43:07
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback