> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ohlalala!

Kommentarer (1)

2009-07-25 @ 13:58:55

Är utvilad, känner mej glad. Jag tror en veckas semester har gjort sååå gott! Kan det bero på att jag kunde varva ner sista veckan jag jobbade? Det är så skönt att kunna göra det, det är inte alla som kan det...  Vi hade att göra på jobbet men allt var så lugnt och i ett annat tempo än vad det brukar, så bara det är ju lite semester, på nåt sätt.

Nu på förmiddagen var jag och sambon på visning inför auktionen i Heberg i morron. Det fanns ett jättefint möblemang, stort bord och 6 stolar och en skänk, som vi tänkte bjuda på. Tänkte ha det i uterummet. Man kan ju lika gärna ha rejäla möbler när man sitter där, det är ju inbyggt och allt. Sedan hittade jag två keramikfigurer, en tjej och en kille, som min släkting har gjort (morfars brors fru), som var keramiker, men som inte lever längre. Det kunde ju vara kul att bli ägare till dom, eller hur? Får se, kanske mamma o pappa ville följa med. Det brukar vara ruskigt med folk och nu är det semesterfirare med på plats...

Jag lägger inte bilder senare, både på nya bordet och på dom två keramikfigurerna (jag tog nämligen kort).

Nu ska vi en sväng till Helsingborgsfestivalen med syrran och hennes sambo. Det kan bli kul, där finns mycket "bröte". Som en jättestor marknad med allehanda saker, halsband, ringar m m. Tivoli och uppträdande med. Och fint väder är det också, alldeles lagom. Ha det gött!

Kommentarer

Postat av: emma

sv; åh det låter kul! Har du för planer för dagen då? kram

2009-07-26 @ 11:49:45
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback