> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Varmt!

Kommentarer (1)

2009-07-01 @ 10:07:23

Det är varmt och svettigt, alla pratar om vädret. En del tycker det är på tok för varmt.
Jag kan tycka det är lite varmt när man har fönat håret och platt-tångat det. Det tar typ 10 minuter, men efter det är man ju genomsvett!!!



Jag sa för mej själv i morse att:
- Tänk på detta, Jeanette, när det bara är 15 grader om några veckor, typ när du har semester. Tänk på hur underbart varmt och skönt det är dessa dagar! Njut av detta nu och klaga inte!
Men Jeanette hade som vanligt inga bra svar att ge...
Man fortsätter att klaga...hihi!



Igår kom min tröja från Glitzy. Kul, men det är en tröja med ullblandning så det känns inte så brådskande att hämta ut den på Ica...
Har även, efter visst strul om man säger så, fått mina svarta Converse, efter en vinst på Tradera. Har inte hämtat ut dessa heller, men får väl hämta ut allt idag. när jag kommer hem.



Idag eller ikväll, rättare sagt, blir det att plocka ihop flera saker till loppisen på lördag. Ska se om jag inte hittar lite fina skor, som jag aldrig använt. Bra att vi håller till i källaren hemma, för där är det verkligen svalt och skönt.





Kommentarer

Postat av: ella

tack=)kramis åskar här ush lär stänga datan=)

2009-07-01 @ 12:30:45
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback