> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

1 juni

Kommentarer (3)

2009-06-01 @ 09:47:11

 Det har jag haft men det är måndag. Tröttsamt slitet känns det som. Det är dock underbart väder och man får passa på att njuta verkligen. Nu har vår båt kommit i vatten. Det var skönt. Nu kan vi åka ut och fiska eller bada, rakt ut i havet bara...

Idag händer väl inget speciellt. Alla verkar glada efter festen. Det var riktigt trevligt och sånt kan man leva ett tag på.
Känns om om gemenskapen blir lite bättre efter en sådan fest, trots allt.

Får se vad dagen bjuder på annars...

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Jag gillade nog filmen, och det var kul att se att Steve Martin hade sådana talanger också. Jättefint väder här också, tyvärr skall det ju bli sämre imorgon, så man får väl passa på att njuta nu!Hoppas att du får en fin måndag, kram!

2009-06-01 @ 10:00:08
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

ja d gick bra prata har min kontakperson måndagar=)

åh va kul med en båt=)ha en fin dag

2009-06-01 @ 10:04:02
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: mia

Hallåj =)



Jag jobbar åxå idag tyvärr så trist när det är sånt fint väder ute men men helgen gick alldeles för fort =(



Händer inte så mycket idag utan hem å ta det lugnt. Ska lämna in bilen på verkstad först för att en kärring backade in i den så nu ska det åtgärdas..



Hoppas du får en bra dag trots jobb..KRAM Mia

2009-06-01 @ 11:13:38
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback