> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Bella...

Kommentarer (1)

2009-06-10 @ 10:19:06

... javisst gumman, jag har beslutsångest och kan bara inte bestämma mej när det gäller kläder... och när jag kör bil... rätt som det är så... viftar jag till med händerna och sjunger med! Haha! Men när jag ser på dej har jag ALDRIG någonsin haft beslutsångest, för jag är såå himla glad att vara med dej och det är ingen återlämnanderätt på barn, som det är på kläder... vilken tur!! Jag älskar dej!



Ps. Tack för en härlig eftermiddag igår, Bella! Kul... som vanligt!

Kommentarer

Postat av: ella

hihi mm har hjälp syster me killarna så länge dom lvet=)alltså..14 år då hahaha äldsta är ju d.men sen min mor dog finns ju bara jag som kan hjälpa=)

å nu tycker ja d e kul på sommaren när ja kan dit lite oftare så har jag något att göra.synd dom e så stora nu..12& 14..han som e 14 e ju knappt hemma ens.

så ja e där ensam endå men mysigt va i hus å gosa me mammas hund som dom har=)bara få komma hemmifrån lite.

regn här med idag!

vad gulligt skrivet=)ha en bra dag nu;)

2009-06-10 @ 10:35:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback