> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Dags för hemfärd!

Kommentarer (2)

2009-06-12 @ 14:22:12

Snart är det dags för hemfärd. Skulle vara riktigt skönt att få krypa under en filt och titta på en film. Här vräker regnet ner och det har t o m börjat regna in här på jobbet. Vi har ju stora takfönster, så mest troligt är det där det kommer ifrån. Så nu får man hoppa över papperskorgar när man kommer i korridoren. Spännande, hihi!

Jag vet inte om jag hinner skriva mer idag här på bloggen. Bli inte ledsna, jag återmommer i morron i så fall, haha!




Kommentarer

Postat av: [lisa bjernhagen]

Åh, tack så mycket :) Ja det är bara bra med mig! Fint väder lyckas vi ha idag också, lite moln men mest sol. Ja det är så kul att kolla på dom... detsamma!

2009-06-12 @ 15:12:01
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Tack så hjärtligt - det värmer gott!



Trevlig helg!

2009-06-12 @ 18:40:21
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback