> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Skönt!

Kommentarer (2)

2009-06-12 @ 06:11:01

Skönt!! Nu är det fredag. Tycker veckan varit lång faktiskt. Tittar jag tillbaka så undrar jag vad jag gjort egentligen? Ingenting vettigt känns det som. Denna veckan har varit som ett "töcken". Tröttheten och tungheten i kroppen gör ju inte saken bättre. Jag tror det är semestertiderna som kallar... Ska bli otroligt skönt! 

Hörde att skattepengarna  börjat trilla in hos folk! Gött! LIte får man tillbaka ialla fall, behövde inte betala tillbaka och det är alltid skönt.

Idag ska jag köpa studentpresent och sedan ska jag till Apoteket och hinner jag ska jag eventuellt köpa ett busskort till Bella som hon kan ha över sommaren. Klockan 17.30-18.00 ska vi vara på studentfesten, innan dess ska alltså alla saker vara fixade! Sedan hem till sambon och hämta honom och sedan till Halmstad igen!

Har en underbar nyhet (för en saab-älskare, vill säga) om det nu är sant. Koenigsegg (Königsägg) ska eventuellt, nästan säkert, köpa Saab!!! Lovely! Königsägg ligger i Ängelholm så det är inte så långt härifrån och det är ett litet företag som tillverkar ca 30 bilar om året i 10-miljonersklassen! Hoppas det går vägen, för märket och bilen Saab´s skull! Jag var rädd ett tag att Saab inte skulle finnas mer och det hade ju varit väldigt synd...

På tal om bilar så går "Lilla farbrorn" väldigt bra... Blir mer och mer förtjust i honom, jag tycker dock inte om att erkänna det, hihi...

 "Lilla Farbrorn"


 Koenigsegg + Saab = Perfekt?

 

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Visst är det härligt med fredag! Vi hade det jättetrevligt igår, det blev precis lagom mycket mat och dricka och också lagom sent. Är på bra humör idag, tyvärr är det jobb som väntar imorgon, men, men...Önskar dig en jättefin fredag och en trevlig studentfest, kramar!

2009-06-12 @ 09:25:35
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

hej!sovit läänge jag;)ja grått grått.lika bra gå i ide?

vintern va ju så lång så nu får sommaren komma snart e juni paserad ju.kram ha en bra fredag nu=)kul du får tillbax på skatt=)

2009-06-12 @ 12:08:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback