> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Gonatt!

Kommentarer (0)

2009-06-16 @ 21:56:32


Tänkte lägga mej nu! Klockan är bara 21.50 men jag är trött, så trött. Bella har precis kommit hem från sitt sommarjobb så vi kommer väl att stupa i säng nu allihopa.

Det är en underbar kväll. vindstilla men inte speciellt varmt. Känns som om att det är lite sommar i alla fall. I morron är Bella ledig, men har en del annat för sej. Ska ner med mej till Laholm på morronkvisten.

Innan jag körde hem i kväll så körde jag inom Jonte och lämnde en Traderavinst till honom, som kommit hem till mej. Jonte blev glad för detta och jag fick kramat om honom...

Japp go vänner, så önskar jag Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback