> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härliga söndag!

Kommentarer (3)

2009-06-28 @ 21:16:33

Har hållt mej inomhus idag, så när som på att hänga ut tvätt och sätta ut kaninerna på gräset. Jag blir lätt röd av solen och är lite mer försiktig av mej nu för tiden med solandet. Kollar mina födelsemärken en gång om året och har tagit väck ca 5-6 stycken. Inget farligt, med det kan bli... Bättre att fixa det innan, i förebyggande syfte.

Jag har istället valsat runt med snabeldraken och moppen! Så härligt att gå på nydammsugna och nymoppade golv! Har man hund så blir det lite extra skitigt och jag har dragit ut på det hela veckan. Eftersom det var för varmt att vara ute (utom i skuggan) så blev det lite inomhusaktiviteter istället.

Nu blir det en film och lite RIsifrutti och lite fika. Sedan är det dags att sussa. Tre veckor kvar att jobba, puhh! Lyckost dom som redan börjat sin!

Kommentarer

Postat av: Randy

Själv har jag njutit av solen hela dagen =)

2009-06-28 @ 21:54:37
URL: http://randys.se

Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D



Hoppas du med haft en super fin dag!

ja menar med moppen dåra :P haha.

skönt att ha det rent å snyggt. måste ta

tag i det här hemma jag med.. suck...

2009-06-28 @ 22:58:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Postat av: Amanda

ja, dom som börjat sin semester nu har verkligen tur med vädret. ^^



Men dina tre veckor kommer nog gå fort. Snart är du framme vid din ledighet också.



Hoppas du får en fin måndag!

Kram

2009-06-29 @ 08:23:17
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback