> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Honey i am home...

Kommentarer (2)

2009-06-02 @ 21:55:01

... har vinsten med mej och den hänger redan på väggen.


Par på parkbänk, heter den, av Berndt Wennström

 

Jag tyckte den var jättefin och Micke tyckte det med och Bella tyckte det med.  Jag har inte precis sett den som det första jag tänkte välja men under dagen idag, framstod den som ett bra alternativ och jag tyckte bättre och bättre om den. Nu är jag överlycklig att den blev min... eller vår.

  

Tänkte säga god natt nu och avslutar med en annan favorit-tavla, Frostiz, sötnosen!

Kommentarer

Postat av: Julie

Nå men hvor sød din hund er!! Jeg forstår, at det er et yndlingsbillede:-)

Kram

2009-06-02 @ 22:14:45
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon och grattis! Den var ju jättefin!Datorn hemma är tyvärr helt körd, så det är helt körd nu. Virusprogrammet som jag hade avinstallerade viruset!, så nu måste jag dels formatera om datorn och dels köpa nytt antivirusprogram. Därför kommer jag inte kunna blogga under resten av veckan!Ha en jättefin dag, kram!

2009-06-03 @ 07:37:11
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback