> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kväll

Kommentarer (2)

2009-06-04 @ 21:24:15

Nu har jag kollat på Ghost Whisperer! Spännande!

Ska betala in pengar nu till Vägverket så jag kan få mitt förnyade körkort så fort som möjligt. I kväll hade barnens äldsta kusin varit och hälsat på Bella med sin lilla bebis, en tös på 1 månad. Bella sa hon var så gullig. Det är hon verkligen, jag såg bilderna på henne på "Webbisarna" (från BB).

Nu ska jag ut och mata dom små kaninerna och stänga växthuset. Sedan ska vi äta en kanelbulle och gå och lägga oss. I morron är det äntligen fredag...


Denna "tjuvbild" tog Bella på mej o Micke en kväll, när vi slocknat båda framför tv:n...
Vänta bara...

Kommentarer

Postat av: Trixie

oh vad gott med tårta vad blev de för nån? :)

jag jobbade till 13 sen åt jag nere i stan med några och därefter träning :) alltid skönt! ha en bra kväll! :)

2009-06-04 @ 22:04:55
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: Julie

Det ser hyggeligt ud:-) Sådan sker det også ofte her, når vi ser Tv om aftenen:-)

Kram

2009-06-04 @ 22:59:21
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback