> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

"Lillelördag"

Kommentarer (0)

2009-06-03 @ 10:00:25

Idag är det "Lillelördag". Skönt är det, att det snart är helg igen. Det är liksom en trappa som går uppåt i början på veckan och sedan när det är onsdag vänder det liksom och går neråt igen. Det är kallt idag men solen skiner igen. Jag vaknade upp till regntunga skyar men det vände och det är skönt, för solen ger en liksom lite energi!

Idag blir det Lasagne till lunch. Det kunde jag inte stå emot. Alternativet var pannkakor eller en macka...  I regel är jag skithungrig kl 12 när det är dags att äta. Sambon skulle äta potatissallad och en något torr köttbit, stackarn... Får väl ta och göra lite Lasagne åt honom i helgen kanske. Det var längesen vi hade det, faktiskt.

Avslutar med en bild på en av mina stora idoler Rachel Bilson. Otroligt vacker och gullig och faktiskt, dessutom, en superbra skådespelerska... Over and out!

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback