> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag kväll

Kommentarer (1)

2009-06-01 @ 21:53:17

Nu är det snart läggdags. Det känns som om man fattas lite sömn så det är lika bra att krypa till kojs. I morron är det utlottning av konst (vi som vunnit) på jobbet, men det är inte förrän kl 19, så det blir till att jobba lite längre. Skönt för tiden behöver man vid något annat tillfälle. Jag tror jag har valt ut ett par tavlor, jag väljer som nr 8 (av ca 31 st), så det lär ju vara en och annan fin kvar till mej...

Mitt kaffe kallar, så jag säger Nighty Nighty!




Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Butterfly

Kommentarer

Postat av: mia

hahaha ja se upp för kärringar på en stor parkeringplats haha fattar inte hur hon lyckades men men tur att det fanns vittnen då hon bara drog iväg..



ha en bra dag, här är det REGN så trist =/



Kram Mia

2009-06-02 @ 09:05:20
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback