> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Skööönt

Kommentarer (3)

2009-06-30 @ 19:13:22

Nu har jag klippit håret och blivit ompysslad av Anna på Harvard´s! Skönt! Lättare frissa och lite hårspray och stylingprodukter blev det också. Håret doftar gott och man känner sej lättare!

Idag har det varit sjukt varmt. På jobbet håller vi till på vinden, kan man säga. Det är takfönster som gör att det blir så varmt och kvavt uppe hos oss samt att ventilationsanläggning inte räcker till riktigt eftersom det är en tillbyggnad man gjort efteråt. Det är riktigt jobbigt. Vi har en fläkt som går på högvarv, men det räcker inte till. Vi får heller inte öppna fönsterna mer än lite på morronen, eftersom ac-anläggning inte funkar om vi öppnar fönsterna.

Japp, men trots allt är det skönt med lite värme. Det är ju detta vi längtat efter hela mörka vintern. Kvällarna är ju gudomliga! Nackdelen är ju att man blir så trött, man lägger ju sej inte i tid på kvällarna!

Nåja, nu sitter jag här och kopplar av med en kall öl, jag delat med sambon. Det är inte helt fel om man säger så...

Kram till er alla!

Control Freak Extra Extra StraightStyling och hårspray Loreal Loreal Air Fix 400ml - Fixerande spray med långvarig, mycket kraftig stadga.

Kommentarer

Postat av: Cajsa ( Kika in) =)

Jag har nu kommit till finalen i en veckans blogg tävling och jag skulle bli såå glad om du la en röst på mig. :D

här är länken: http://www.nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

jag är nummer 8 :)

2009-06-30 @ 19:54:38
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Postat av: Amanda

Härligt med en uppfräshning av håret. Det skulle jag också behöva.

Vid nästa utbetalning från försäkringskassan kanske det blir pengar kvar till det. :o)



Nu har det precis börjat skvätta lite, lite här men man märker redan skillnad i luften. Så skönt med lite friskare luft igen! Idag var det väl kvavt.



Hoppas du får en fin kväll!

2009-06-30 @ 21:22:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Postat av: Trixie

haha snabeldraken har jag aldrig hört.. :) den var bra. haha.



lika fint väder idag igår jobbade jag till 23 idag ska jag med och kolla på lägenheten som vi ska flytta till på tisdag. inte ens sett den.. kram

2009-07-01 @ 08:42:46
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback