> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Snygga kläder, suck!

Kommentarer (1)

2009-06-15 @ 16:43:06

Jag älskar stora bylsiga tröjor, det passar ju fint i detta vädret som varit i dagarna! Jag hittade för någon månad sen en härlig tröja från Glitzy med två stora guldknappar på ena halssidan. Den verkar vara helt slut. Men jag har hittat en till favvis!
Glitzy Wide dolman top
Hittade en ny snygg tröja från Glitzy! Jag gillar denna "mosstickning"

 
Denna vara beställd!


Japp nu går vägen hemåt! Ska handla lite mat på vägen hem. Tänkte göra tunnbrödsrulle med ägg och sill m m.
Häpp!

Kommentarer

Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

fotandet gick hur bra som helst och det blev riktigt snygga bilder :)

2009-06-15 @ 17:00:19
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback